Irodai fénymásoló beszerzését tervezed? Még nem tudod, hogy vennél vagy bérelnél, de egy biztos, hogy szükséged lesz valamilyen eszközre? Akkor ismerkedj meg jobban a nálunk kapható márkák történeteivel, amik lehet, hogy segítenek meghozni a legjobb döntést.
Irodai fénymásoló márka: Epson
Egy japán elektronikai cég, melynek egyik legfőbb profilja a nyomtató gyártás. De ezen felül szkennerek, asztali számítógépek, üzleti, multimédiás és házimozi projektorok, nagy házimozi televíziók, robotok és ipari automatizálási berendezések gyártásával is foglalkozik. A vállalkozást 1942-ben alapították Suwa-ban, Japánban. 1968 szeptemberében Shinshu Seiki elindította a világ első mini-nyomtatóját, az EP-101-et), amely hamarosan számos számítógépbe került. 1975-re az Epson név már a nyomtatók új generációját jelentette. 1978 júniusában a TX-80 (TP-80), nyolcvan oszlopos mátrixnyomtatót forgalomba hozták, és főként a Commodore PET számítógép rendszernyomtatóként használták. Kétévnyi további fejlesztés után 1980 októberében egy jobb modell, az MX-80 (MP-80) került bevezetésre. Hamarosan ez lett az Egyesült Államokban a legtöbbet értékesített modell. 2012 harmadik negyedévében az Epson globális piaci részesedése a nyomtatók, másolók és multifunkciós készülékek eladásában 15,20 százalék volt.
Ahogyan Te is láthatod az Epson egy nagy múltra visszatekintő cég, mely folyamatos innovációkkal mind a mai napig az élvonalban tudott maradni. Termékeik praktikusak és a japán precizitást hűen tükrözik.
Irodai fénymásoló márka: Sharp
A Sharp szintén egy multinacionális vállalat, mely 1912-óta működik a Japán Abeno-ku városában. A cég a nevét az egyik alapító találmányáról az Ever-Sharp mechanikus ceruzáról kapta. Az alapító Hajakava Tokudzsi 1912. szeptember 15-én, Tokióban alapított egy fémfeldolgozó üzemet, ahol akkor mindössze három munkás dolgozott. A kezdetekben a vállalkozás még nem foglalkozott nyomtatókkal, hanem rádiókat gyártott. Majd később televíziókat és a napelemek területén is kutatásokba fogtak.1962-ben indult el az „R–10” –es elnevezésű mikrohullámú sütő sorozatgyártása. 1963-ban pedig a Sharp napelem moduljainak a gyártása kezdődött el. 1964-ben a Sharp kifejlesztette a világ első hordozható elektromos asztali számológépét, ami akkoriban roppant értékes volt. A Sharp 1990-ben kifejlesztette az első színes faxkészüléket. 2007-ben a Sharp mutatta be az akkor legnagyobb képátmérőjű LCD televízióját, ami 273 cm volt.
A Sharp nem csak a nyomtatás technika, hanem számos más területen is jeleskedett és a mai napig is fontos szerepe van a technikai világban. Ez a magas szintű tudás és felkészültség a nyomtatókon és fénymásolókon is visszaköszön.
Irodai fénymásoló márka: Lexmark
Az eddigi vállalkozások közül a legfiatalabb, mivel 1991-ben alapították. Székhelye Lexington városában található. 2010 májusában a Lexmark megvásárolta a Perceptive szoftvert 280 millió dollárért, hogy az általuk készített szoftverekkel is a Lexmark kínálatát erősítsék. A Perceptive Software olyan szoftvergyártó cég volt, amely vállalati tartalomkezelési és dokumentumkiadási alkalmazásokat fejlesztett ki.
2011-ben a Lexmark International megvásárolta Hollandiában működő Pallas Athenét egy körülbelül 50,2 millió dollárért. A Pallas Athena megvásárlása üzleti folyamatmenedzsmentet, dokumentumkimenet-kezelést és folyamatbányászati szoftvereket biztosított a Lexmark szolgáltatásaihoz. 2016 áprilisában beszámoltak arról, hogy a Lexmarkot az Apex Technology és a PAG Asia Capital 3,6 milliárd dollárért vásárolja meg. Az ügylet 2016. november 29-én lezárult. A Lexmark kijelentette, hogy székhelye Lexingtonban marad.
Bár a Lexmark a legfiatalabb az eddig bemutatott márkák közül, de nem kevés energiát fektetett már bele, hogy hardveresen és a szoftveresen is a nagyok nyomába léphessen.
Irodai fénymásoló márka: Kyocera
Szintén Japán tulajdonú cég, melynek székhelye Kiotóban található. Dr. Kazuo Inamori alapította 1959-ben, eredetileg Kyoto Ceramic Részvénytársaságnak hívták, mely finom kerámiákkal foglalkozott. Manapság a Kyocera a világvezető gyártói közé tartozik a high-tech kerámiák, elektromos irodai felszerelések, elektromos alkatrészek, napelemek, mobiltelefonok előállításában. A vállalat három kulcs területet lát el termékeivel: információ és kommunikáció; környezetvédelem; életszínvonal növelése. Ez utóbbihoz hozzátartozik az is, hogy rengeteg szociális támogatást is kezdeményez, mint például Kyoto díjat, mely olyan embereket jutalmaz, akik az alábbi 3 kategóriában kiemelkedő eredményt értek el: haladó technológia, alapvető tudomány, művészet és filozófia.
A Kyocera láthatóan nem csak egy felé fókuszálja a figyelmét, de ha egyszer valamibe belefog, akkor az szuper modern és fenntartható lesz.