Nyomtatók, fénymásológépek bérlése, üzemeltetése

Nyomtató üzemeltetés

Nyomtató üzemeltetés

Nyomtató üzemeltetés gyakran ismételt kérdések

A Te munkádban is fontos szerepe van a nyomtatásnak? Állandóan meggyűlik a bajod a nyomtatóddal és csak hátráltat a munkában? Szeretnél valamilyen megoldást találni? Akkor a nyomtató üzemeltetés szolgáltatásunk az, amire szükséged van!

Manapság egyre több információt tárolunk és kezelünk online, vannak olyan vállalkozások, akik teljesen elszakadtak a papír alapú élettől. De valljuk be, hogy még egyáltalán nem ez a jellemző. A cégek zömében még nagy szerepet játszanak a kézzel fogható dokumentumok, sőt néhány esetben nem is lenne esélyük váltani. Ha Te vagy a vállalkozásod is ebbe a kategóriába tartozol, akkor nagyon érdekes lesz ez a cikk számod.

Érdeklődők, ügyfelek kérdései nyomtató üzemeltetés témában:

Tudtok-e segíteni a számomra legmegfelelőbb készülék kiválasztásában?

Természetesen! Mindent megteszünk azért, hogy az ügyfeleinknek a lehető legtöbb információt megadjuk, amik a jó döntés meghozatalához szüksége. Ahány vállalkozás, annyi féle igény, így tudjuk, hogy ez egyáltalán nem könnyű döntés.

Mi alapján tudom eldönteni, hogy tintasugaras vagy lézernyomtatót vegyek?

Ebben a kérdésben a felhasználói szokásaidban rejlik a válasz. Ha inkább színesben nyomtatsz, akkor érdemesebb a tintasugarasat választani. Viszont, ha szinte csak fekete szövegeket kell a papírra vetned, akkor a lézeres lesz számodra a jó választás. De, ha ez az információ kevés, akkor bátran keresd az üzletekben található kollégákat. Minden kérdésedre szívesen válaszolnak majd.

Az országban bárhol igénybe tudom venni a nyomtató üzemeltetés szolgáltatásotokat?

Bár vállalkozásunk folyamatosan fejlődik egyenlőre Sopron, Győr és Veszprém városokban és vonzáskörzetükben tudunk a vállalkozások segítségére lenni. Azért nem tudunk máshol ügyfeleket vállalni, mert akkor nem tudnánk kellő időn belül kiérkezni a helyszínre, ami esetleg komoly problémákat okozhat a megbízónknak. A legjobb minőségű szolgáltatás nyújtás érdekében meg kellett hoznunk ezt a döntést.

Lehet-e telefonon rendelést leadni nálatok?

Igen, ennek semmi akadálya. Az alábbi linkre kattintva válaszd ki a hozzád legközelebb eső üzletet, ahol kollégáink mindenben a segítségedre lesznek.

Rendelkeznek a nyomtatók adatvédelemmel?

Igen. Tudjuk, hogy sok vállalkozásnak fontos információkat kell kezelniük, így a diszkréció és a lekövethetőség is nagyon fontos. Rendszereink képesek biztonsági kóddal, vagy chip kártyás azonosítással nyomtatni. A felügyeleti rendszer megoldásaink folyamatos információt küldenek a felhasználói tevékenységről, a készülékek állapotáról, az esetleges rendszergazdai vagy szerviz beavatkozásokról.

Szükség van kaució befizetésére?

Igen, ennek mértéke a kihelyezett gép értékétől, de természetesen abban az esetben, ha minden jól megy az együttműködés végén visszaadjuk az összeget. Számunkra az ügyfél elégedettség a legfontosabb, így eddigi pályafutásunk során még soha nem volt ebből probléma.

Szeretném lecserélni a meglévő nyomtatóm egy újra. Ki tudnának jönni és a helyszínen ajánlani valamilyen hasonló, de jobb állapotú eszközt?

Sopron, Győr, Veszprém városokban és vonzáskörzetükben ennek semmi akadálya. Mivel vállalkozásunk máshol jelenleg nem dolgozik, így ingyenes állapotfelmérést sem tudunk biztosítani.

Kapok számlát a megrendelésemről és a szállítási költségéről?

Ez teljesen természetes! Minden esetben számlát állítunk a megadott adatok alapján.

Már leadtam a rendelésem, de szeretnék rajta módosítani. Hogyan tehetem meg ezt?

Az alábbi linkre kattintva vegye fel a kapcsolatot azzal az üzletünkkel, ahol leadta a rendelését. Kollégiánk biztosan találnak megoldást.

Milyen márkájú készülékeket tudok bérelni?

Nálunk négy nagy nyomtató-, és másológép márka találhat, ezek az Epson, a Sharp, a Lexmark és a Kyocera.  Pontos típusokról a kollégáinktól tudsz érdeklődni.

Amennyiben maradt még kérdésed fordulj hozzánk bizalommal, munkatársaink szívesen válaszolnak.